Ads

Saturday, March 7, 2009

Terpedaya dengan ubat kuat



Kurangnya pemahaman tentang seks membuatkan ramai lelaki terpedaya dengan ubat kuat seks yang banyak terjual di pasaran. Hal ini sangat membimbangkan kerana kesan disebalik penggunaan ubatan yang mungkin tidak mendapat kelulusan dari pihak berkuasa tempatan.

Sebenarnya masaalah ini boleh diatasi dengan menciptakan komunikasi dan variasi seks dengan memindahkan lokasi hubungan itu ke hotel. Kebuntuan seksual dapat diatasi dengan banyak hal antaranya melakukan hubungan fantasi sebelum hubungan seks itu berlangsung. Berfantasilah apa sahaja yang anda ingin jadi dan anggaplah ia sebahagian dari oral seks yang sedang anda lakukan.

Begitu juga pergilah ke tempat tempat lain yang lebih menarik, misalnya villa di tepi pantai atau di kawasan pergunungan. Kalau tidak sempat, pergi sajalah ke hotel dan kembali menikmati masa berkasih. Gunakan masa berdua ini dengan sebaik baiknya dan berimaginasilah dengan lebih kreatif agar hubungan seks yang bakal berlangsung berlaku dalam suasana yang lebih mesra dan menghangatkan. Ia tentu sahaja membangkitkan ghairah kerana kelainan yang dicipta itu.

Apa yang pasti, tidak saja aspek material itu dilakukan tetapi anda juga harus bersedia dari aspek fizikal. Jangan mengimpikan suasana yang mewah dan mahal tetapai zakar anda tidak berfungsi dengan baik, sebaliknya baru seminit dua dah terpancut. Ia bukan sahaja mengecewakan pasangan anda tetapi tidak guna pergi ke tempat mahal jika tidak mampu memuaskan batin pasangan.

Dapatkan ebook yang dapat mengatasi masaalah seksual anda disini!




No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda..

Related Posts with Thumbnails