Ads

Thursday, March 5, 2009

Malam Pertama


Adakah anda sudah berkahwin? Atau dalam perancangan ingin mendirikan rumah tangga dalam masa yang terdekat ini?
Baiklah hari ini, saya ingin kongsikan cerita mengenai malam pertama kawan saya. Beliau izinkan saya bercerita kisah beliau agar menjadi panduan untuk kita semua. Saya namakan beliau sebagai Imran.

Imran begitu ceria sekali dihari perkahwinannya. Walaupun pada petang itu dia agak sibuk mencuci kuali-kuali bersama isterinya namun Imran puas sekali.

Saya pun ada tolong Imran sekali pada petang tersebut mengemas barang setelah majlis perkahwinan tamat. Sempat lagi Imran berbisik pada saya 'aku tak sabar-sabar lagi ni?' Dan saya menjawab, malam pertama tak perlu rakus? Kemudian kami sama sama ketawa.
Selang seminggu dari perkahwinannya, Imran datang jumpa saya. Seperti biasa kami berborak kosong dan saya melihat sedikit kelainan diraut wajah Imran. Saya bertanya ada masalah ke dengan isteri??.... lama kemudian dia hanya menganguk. Memang dah agak dah. Selalu akan jadi macam ini terutama pengantin baru.
Aku tak boleh control la? Terpancul kata-kata tersirat dihati Imran... Disebabkan kami sudah lama berkawan, maka rela hati saya mengajarnya 2 teknik melambatkan pancutan. Pada mulanya dia macam tidak percaya.
Pada pagi jumaat saya terima mesej dari imran. 'Bro, terima kasih banyak-banyak...ko telah selamatkan aku dari masalah yang aku sendiri tidak tahu nak mengadu kat siapa... hampir sejam aku beraksi semalam'.
Saya tersenyum puas kerana dapat membantu menyelesaikan masaalah kawan baik saya, Imran. Walaupun masalah pancutan pra matang ini nampak remeh tetapi ia boleh mengugat rumah tangga kalau tidak diatasi dari awal, ia akan menjadi lebih parah.
Anda boleh mengetahui rahsia tersirat yang saya dedahkan pada Imran. Bertindaklah sekarang sebelum terlambat. Dapatkan ebook "Seni Melambatkan Pancutan" untuk membantu anda di malam pertama.

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda..

Related Posts with Thumbnails