Ads

Wednesday, March 11, 2009

Perkahwinan Yang Berkekalan



Jika bercakap mengenai perkahwinan, semua orang boleh berkahwin. Tidak kira samaada anda susah mahupun senang, tua dan muda, sihat dan cacat, perkahwinan boleh dilangsungkan asalkan anda dan pasangan anda serasi. kadangkala kita terfikir bahawa ada pasangan yang kita lihat tidak sepadan, bagai langit dengan bumi, mungkin pandangan kita tetapi hakikatnya, asalkan mereka boleh bersama sama dapat hidup sebumbung dan yang paling penting, serasi itu yang paling utama.

Berbanding dengan pasangan yang kita nampak sama sama padan, bagai pinang dibelah dua, masing masing ada daya tarikan tersendiri tetapi tidak sampai setahun usia perkahwinan, sudah berantakan dan berpisah. Disini ada sesuatu yang perlu kita fikirkan. Jodoh perkahwinan tidak terletak pada kecantikan semata mata tetapi banyak lagi faktor lain. Keserasian dan saling faham memahami adalah tunjang utama.

Dalam melayari kehidupan rumahtangga, setiap pasangan suami isteri harus ada rencah menarik untuk mereka. Umpama satu masakan, ia memerlukan rencah yang istimewa dan sedap bagi menawan hati pembeli. Begitu juga halnya dengan rumahtangga, ia memerlukan rencah yang sedap dan istimewa agar kehidupan seharian nampak menarik, seronok dan menawan hati pasangan. Barulah perkahwinan dan kebahagiaan itu akan berkekalan.
Dapatkan rahsia bagaimana untuk melambatkan pancutan anda. Klik disini
Wanita juga boleh terpancut...betul ke?? Klik disini

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda..

Related Posts with Thumbnails